Sword Art Online: Alicization - War of Underworld Episode 6
PG-13
Battle of the Knights sub

4.7 (732 votes)
Aired 2 months ago
Updated December 29, 2019 · 26.4k Views · by u/GoodGuy

Comments

u/Fog · 2 months ago
It almost feels like Archer boi could solo the war if he had more arrows lmao
u/sTix · 2 months ago
Wasn't there this thing he did where he didn't even need arrows in his fight with Eugeo and Kirito?
u/Fog · 2 months ago
Something to do with a heat aura that distorted their senses I think? I'm not quite sure tbh
u/Emperor_Kweh · 2 months ago
The hell is she gonna do some spirit bomb type shit???
u/Takeshi85 · 2 months ago
genkidama!
u/SamuraiQ8 · 2 months ago
18:44 " I am the bone of my sword"
u/Djtrizzle · 2 months ago
Alice about to lay an egg.
u/Lester11 · 2 months ago
That was really clever of bowman to use his sword like a arrow, RIP knight lady
u/Ender · 2 months ago
My favorite part was EEEEEX CALIBUUUURRRRR!!!! No, wait, different anime! LOL
u/No_luck_Zero · 2 months ago
LETS GOOOOO!!!!!!
u/kurt_1 · 2 months ago
Its to short
u/aduka- · 2 months ago
WHERE TFUK IS ATUNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
u/Hito193 · 2 months ago
asuna got stuck in traffic lel
u/PhantomChaser09 · 2 months ago
Asuna*
u/aduka- · 2 months ago
Comment hidden due to downvotes.
u/PhantomChaser09 · 1 month ago
Ok Mr.[Comment hidden due to downvotes]
u/Failentity · 1 month ago
Asuna is ew
u/Legeis · 2 months ago
Yeah I'm also wondering this.... I thought she would of shown up by now!
u/ziming · 2 months ago
RIP Eldrie and Renly
u/Manicman · 2 months ago
who else thought that when the red night was looking through his memory it was kirito waking up
u/AverageOtaku · 2 months ago
I wanna see some Kirito
u/Anorak · 1 month ago
Jesus that hammer block at 12:55 was actually insane
u/Me3 · 2 months ago
Why are villains always bad generals?
u/Meben · 2 months ago
I don't think they made any glaring errors so far. You could say keeping their mages back and stuff is questionable, but tbh, they've got so many chod soldiers that wearing the enemy down with the less valuable troops isn't a bad idea. I've definitely seen worse examples of villains being bad generals before (though I interpret that as them being bad at leading troops in battle, when you could be referring to them being bad at leading in general).
u/Me3 · 2 months ago
The biggest problem is the landscape, it favors the good guys. The narrow canyons mean only a few of the attackers can enter. That means their numbers mean nothing. Worse the heroes are open to reinforcements and supplies. But the heroes are just as bad. They should have had archers combat medics mages in the back, swordsmen in the middle, and pikemen in front to stop a charge.
u/Mr7ellow · 2 months ago
well they haven't attacked yet they are just sending a wave of fodder to see what his enemies and own troops are capable of
u/TrickFire · 2 months ago
alice going bownling tonight oh wait iam wrong forst next week shes going bowling
u/2hands · 2 months ago
Bowling aside, some lord of the rings wanna be story shit here
u/Bank2Dank4u · 2 months ago
At the beginning it's like, CHOOSE YOUR CHARACTERS.
then the wall that stops cross playing brakes and toxic fills the air as they try to roast each other.
u/raphtaliaaa · 2 months ago
i just need kirito to get with alice omg
u/xXLONEWOLFXx · 1 month ago
Wtf happened to veggie kirito??