Tensei shitara Slime Datta Ken Episode 24
PG-13
Black and the Mask sub

4.8 (2269 votes)
Aired 10 months ago
Updated December 29, 2019 · 54.9k Views · by u/GoodGuy

Comments

u/Stripegg · 10 months ago
i wanted a episode about rimuru and "diablo" aka black
u/Sunny649 · 10 months ago
And thus, we wait for 2020 for its sequel that had been announced just yesterday!
u/iLikeIt · 10 months ago
When in 2020?
u/Sunny649 · 10 months ago
they haven't announced which season of the year yet, besides only just "2020"
u/Ti0 · 10 months ago
Well at least that is next year.
u/Danny · 7 months ago
So, there was actually an official announcement?
u/Danny · 7 months ago
So, there was actually an official announcement?
u/Danny · 7 months ago
So, there was actually an official announcement?
u/Sublimcher · 5 months ago
2020!! Thats a very long time! I can't wait that much!
u/andreivan95 · 10 months ago
-_- that bell notification made me say: Yes! Dororo is here finally.
u/vodkasever11 · 10 months ago
dude ım waiteng dororo to
u/Chillx · 10 months ago
New episode here and why are you commenting that on tensei lol
u/andreivan95 · 10 months ago
@chillx because I didnt know what time on "Monday" (JST or GMT +8 Taiwan) Dororo will be uploaded. although I watch and like them both.
u/jalenbrown591 · 10 months ago
this anime is a little better than dororo but i still wait every week to watch both
u/andreivan95 · 10 months ago
@jalenbrwon591 I cant tell which one is better, but the fact that I am following and watching both anime means I like them both :)
u/ASHLEY-chan · 10 months ago
Diablo??? A Demon. Coukd it be that this is the origin of demon lord Diablo. 🤔
u/afiqkhalil · 10 months ago
yes,rimuru underling
u/ASHLEY-chan · 10 months ago
Yeah that and I was just thinking about Diablo from how not to summon a demon lord. The name Diablo is actually pretty cool.
u/jimpaly · 10 months ago
Hey I was just wondering why the name Diablo sounded so familiar. I actually just watched How Not to Summon a Demon Lord.
u/DragonGod · 10 months ago
First
u/datasianren · 10 months ago
im second... ;(
u/Innnsanity · 10 months ago
If you're not going to show it, then why would they spoil all that info at the end, what if I wanna read the manga now? Well, what eves, it was a nice anime
u/Chillx · 10 months ago
And? I’m actually hype up idc if it’s a spoiler man
u/Innnsanity · 10 months ago
Yea, for me it's reverse, the hype dies
u/datasianren · 10 months ago
daaaamn.Just watched Sao then this comes out
My luck doe.
First Btw
u/aduka- · 10 months ago
u/Sapphy · 10 months ago
just finished watching 23rd one and 10 min later it relised
u/iHina · 10 months ago
ooo.....next episode with kuro/diablo is gonna be interesting af..if rimuru gives him a name it means an alliance is formed
u/iLikeIt · 10 months ago
I think that Rimuru will give him a name in his future when he goes in the past with the mask, which will be Diablo's past also.
u/Hoodedbeastie · 10 months ago
Rimuru is going to name a demon? Hurry up 2020!
u/Light_2007_yt · 10 months ago
How is their more I’m grateful but still how is their more
u/BlackPanda · 10 months ago
Good shit, helps explain who that guy was at the end in the previous ep an next up is the dragons story befor he got sealed away, nice, looking forward to it an shot out to the creators an animators for a bad ass anime
u/Ender · 10 months ago
Alright, how many episodes will this season have? I thought the previous episode was the last one and yet here I am again
u/Fullweab · 10 months ago
IDK ABOUT U BUT IM MAD!!! HOW CAN THIS SHOW JUST END?! IT HAS NO RIGHT TO TAKE AWAY MY TRAP PROTAGONIST FROM ME!! 私は「スライムとして生まれ変わったその時」が大好きです ( I love "That Time I Got Reincarnated as a Slime")
u/Risk · 10 months ago
what!!! got other episode again?
u/OtakuGamer · 10 months ago
I demand more right this instant
u/Ti0 · 10 months ago
Whaa?? Tha-that’s it?! To be honest, they really spoiled that Rimuru summons and names a demon.
Now we know why that girl inherited Shizue’s mask.
u/Ti0 · 10 months ago
They kinda hinted Diablo’s appearance in the show last episode tho
u/Curedpie · 10 months ago
Is this the last episode
u/jc5011 · 10 months ago
there will be one more episode next week!!
Switch to Dubbed Version